Waar kunnen we u mee helpen?

Regel het online via het support portaal

Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden? Wilt u een melding doen van een verstoring? Of wilt u een formulier opsturen?
Ga dan naar het Support Portaal.

Mocht u nog geen account hebben op het portaal, neemt u dan contact op met onze service desk (servicefs@solera.nl)


Meekijken

Vaak is het handig als Solera medewerkers bij supportverzoeken op uw scherm kunnen meekijken. U geeft eerst toestemming voordat wij u via uw computer kunnen helpen.

Op 'Meekijken op uw scherm' zijn aanvullende gebruiksvoorwaarden van toepassing.

Wilt u weten of er een storing bekend is bij een van onze diensten?

Of dat er op korte termijn onderhoud gaat plaatsvinden?
Kijk dan op het overzicht van storingen en onderhoud.


Beschikbaarheid

In februari 2021 was de beschikbaarheid van onze diensten gemiddeld 99,9o% (exclusief onderhoud).

In FY21 was de beschikbaarheid van onze diensten gemiddeld 99,93% (exclusief onderhoud).


Kennisbank index