02-04-2025 11.00
Het probleem met inloggen is opgelost. Het portaal is weer volledig toegankelijk.
——————————————————————————————————————————————————————————
02-04-2025 9.30
Momenteel ondervinden we problemen met het inloggen op het volmachtportaal.nl. We werken hard aan een oplossing en houden u op de hoogte van de voortgang. Onze excuses voor het ongemak
————————————————————————————————————————————————————————————
02-04-2025 8.00 uur
De problemen met de keuzeselectie voor meerdere bedrijven op volmachtportaal.nl zijn opgelost. U kunt nu weer probleemloos inloggen met eHerkenning en na het inloggen de optie selecteren om uit verschillende bedrijven te kiezen.
Wij waarderen uw geduld en begrip gedurende de afgelopen periode. Mocht u nog vragen hebben of verdere ondersteuning nodig hebben, neem dan gerust contact met ons op
————————————————————————————————————————————————————
Update 01-04-2025, 11.00 uur
Momenteel ondervinden wij problemen met de keuzeselectie voor meerdere bedrijven op volmachtportaal.nl. Solera heeft de situatie inmiddels geanalyseerd en we zijn druk bezig met het implementeren van een oplossing.
We begrijpen dat het kiezen van verschillende bedrijven essentieel is voor uw werkzaamheden en we doen er alles aan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Op dit moment verwachten wij dat de functionaliteit binnen de komende 24 uur hersteld zal zijn. Wij waarderen uw geduld en begrip in deze situatie. Zodra er meer informatie beschikbaar is, zullen wij u op de hoogte stellen. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
————————————————————————————————————————————————————————--
Update 31-03-2025, 13:30 uur: Helaas is het probleem nog niet opgelost. Wij zijn er mee bezig.
Momenteel ondervinden we problemen met de keuzeselectie voor meerdere bedrijven op volmachtportaal.nl. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om verschillende bedrijven te selecteren. We werken hard aan een oplossing en houden u op de hoogte van de voortgang.
Onze excuses voor het ongemak.