17-11-2025 9.30 uur:
Er is een verstoring in AudaVIN bij de merken Chrysler en Jeep.
Er wordt gewerkt aan een oplossing. Wij houden u op de hoogte.
Als uw storing of onderhouds melding er niet tussen staat, kunt u deze doorgeven via het:
support portaal
Mocht u nog geen account hebben op het portaal, neemt u dan contact op met onze service desk (servicefs@solera.nl)
17-11-2025 9.30 uur:
Er is een verstoring in AudaVIN bij de merken Chrysler en Jeep.
Er wordt gewerkt aan een oplossing. Wij houden u op de hoogte.
7 november 2025, Onderhoud aan de NN zakelijke rekenboxen: na 17:00 uur geen premieberekening mogelijk.
Vanaf vrijdag 7 november 17:00 uur tot maandag 10 november 06:00 uur voert NN onderhoud uit aan de zakelijke rekenboxen.
Premies kunnen dan niet worden berekend voor de producten die zijn aangesloten op de interne boxen.
Dit zijn de Zekerheidspakket (ZP) producten zoals vermeld in de tabel hieronder. Onze excuses voor het ongemak.
Verzekering
ZP Gebouwverzekering
ZP Inventarisverzekering
ZP Goederenverzekering
ZP Huurdersbelangverzekering
ZP Bedrijfsschadeverzekering
ZP Extra Kostenverzekering
ZP Aansprakelijkheidsverzekering
ZP Personen- en Bestelautoverzekering
Bij vragen neemt u dan alstublieft contact op met Nationale Nederlanden.
U kunt met vragen over dit bericht bellen met uw accountmanager. Ook kunt u een e-mail sturen naar volmachtproductenketen@nn.nl. Zij beantwoorden uw vragen graag.
Update 17.50 uur: voor de gebruikers die zijn geautoriseerd voor Actielijst hebben weer beeld. De acties worden weer getoond.
14.00 uur: Op dit moment is er een storing in de pagina Actielijst voor gebruikers van Gevolmachtigden.
De pagina https://www.volmachtbeheer.nl/Gevolmachtigden/Actielijst.aspx toont op dit moment niet de verwachte acties.
We houden u op de hoogte van de voortgang. Onze excuses voor het ongemak.
Update 18:30 uur; De storing is verholpen. VPI is weer volledig bereikbaar en we zien dat aanroepen correct worden verwerkt.
Onze excuses voor het ongemak en dank voor het geduld tijdens de verstoring.
Update 16.12 uur: Helaas zijn de problemen niet verholpen met de herstart. Sinds 15:45 is VPI niet bereikbaar.
We werken hard aan een oplossing en zullen u via deze weg op de hoogte houden van de voortgang.
15.30 uur Wegens een foutmelding op verschillende boxen, zijn wij genoodzaakt een herstart uit te voeren, waardoor het gebruik van VPI enkele minuten onderbroken zal worden.
We houden u op de hoogte van de voortgang. Onze excuses voor het ongemak.
Vanaf circa 14:05 heeft een storing plaatsgevonden in de afhandeling van aanvragen op enkele Nationale Nederlanden en Achmea rekenboxen. Deze storing is opgelost omstreeks 16:30 uur. Onze excuses voor het ongemak.
25-9-2025 11:15 uur
De verstoring is opgelost.
25-9-2025 9:30 uur
Er is een verstoring met de merken BMW en Mini in AudaID.
Wij houden u op de hoogte over de voortgang.
23-9-2025 13:00 uur
De verstoring is verholpen; Iveco geeft weer resultaat in AudaID/AudaVIN.
19-9-2025 11:00 uur
Er is een verstoring bij het merk Iveco in AudaID/AudaVIN.
Wij houden u op de hoogte over de voortgang.
Update 12.20 uur. Inloggen www.volmachtportaal.nl is (weer) mogelijk.
Momenteel ondervinden we problemen met het inloggen via eHerkenning op ons volmachtportaal.nl. Hierdoor is het helaas op dit moment niet mogelijk om in te loggen via eHerkenning.
We werken hard aan een oplossing en houden u op de hoogte van de voortgang.
Onze excuses voor het ongemak.
De verstoring is opgelost.
Momenteel is er een verstoring met calculeren vanuit DW pro.
Wij werken aan een oplossing en houden u op de hoogte.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Solera Nederland
De verstoring is opgelost.
Momenteel ondervinden we problemen met het inloggen via eHerkenning op ons volmachtportaal.nl. Hierdoor is het helaas op dit moment niet mogelijk om in te loggen via eHerkenning.
We werken hard aan een oplossing en houden u op de hoogte van de voortgang.
Onze excuses voor het ongemak.
25-8-2025 11:00 uur:
De verstoring is verholpen. Renault en Dacia geven weer resultaat.
25-8-2025 9:15 uur
Er is een verstoring bij Renault waardoor AudaID voor de merken Renault en Dacia geen resultaat geeft.
Wij houden u op de hoogte.
15-08-2025 12:00 uur
De verstoring met het uitwisselen van gegevens tussen VHC- (Vehicle Health Check)/Uitlees-rapporten met DW Pro is opgelost.
14-08-2025 10:00 uur
Momenteel is er een verstoring met het uitwisselen van gegevens tussen VHC- (Vehicle Health Check)/Uitlees-rapporten met DW Pro.
Wij werken aan een oplossing en houden u op de hoogte.
24-7-2025 De werkzaamheden op volmachtportaal.nl zijn inmiddels succesvol afgerond. Het volmachtportaal is weer volledig operationeel. Bedankt voor uw geduld en begrip.
Hierbij willen wij u informeren dat het volmachtportaal.nl op 23 juli van 22:00 tot 24 juli 06:30 niet beschikbaar zal zijn vanwege gepland onderhoud. Dit onderhoud is noodzakelijk om de prestaties en veiligheid van onze diensten te verbeteren.
Wij begrijpen dat dit ongemak kan veroorzaken en wij doen ons uiterste best om de downtime zo kort mogelijk te houden. Zodra het onderhoud is voltooid, zullen wij een melding plaatsen op onze verstoringen en onderhoudspagina (Storingen en Onderhoud — Solera).
Wij waarderen uw begrip en geduld tijdens deze werkzaamheden. Mocht u vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via onze Servicedesk.
09-07-2025 07:00 uur
Op dit moment ondervinden we helaas een verstoring in onze applicatie. Onze technische teams zijn druk bezig om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Als je gebruik hebt gemaakt van WheelerDeltaONE, kun je alsnog toegang krijgen via de volgende link:
👉 https://platform.autodata.nl/
Belangrijk: log in de tussentijd niet uit van de applicatie. Dit vergroot de kans dat je toegang behoudt of kunt blijven werken.
Onze excuses voor het ongemak en dank voor je begrip en geduld. We houden je op de hoogte en laten het direct weten zodra alles weer naar behoren werkt.
09-07-2025 12:30 uur
De verstoring binnen Cardesk naar WheelerDeltaONE is opgelost. De applicatie is weer volledig beschikbaar en werkt naar behoren.
Ons technische team heeft de werkzaamheden snel en adequaat uitgevoerd. Er zijn geen bijzonderheden opgetreden. We blijven de prestaties van WheelerDelta nauwlettend monitoren om een optimale werking te garanderen.
Hartelijk dank voor je geduld en begrip tijdens deze periode.
04-06-2025 13:00 uur
De verstoring met het synchroniseren van VHC-(Vehicle Health Check)/Uitlees-rapporten en AudaMobile gegevens met DW Pro is opgelost.
In de loop van de middag zullen alle dossiers/rapporten weer gesynchroniseerd zijn.
03-06-2025 08:00 uur
Momenteel is er een verstoring met het uitwisselen van gegevens tussen VHC- (Vehicle Health Check)/Uitlees-rapporten en AudaMobile gegevens met DW Pro.
Wij werken aan een oplossing en houden u op de hoogte.
19-5-2025 10: 45 uur:
Helaas is er weer vertraging in AudaID, waardoor bevragingen soms niet lukken.
Er wordt gewerkt aan een oplossing.
16-5-2025 11:15 uur:
De performance is weer op het juiste nivueau, zodat er geen time-outs meer zijn.
15-5-2025 10:55 uur:
Door een verminderde performance van AudaID geven bevragingen time-outs waardoor er geen resultaat wordt gegeven.
Er wordt gewerkt aan een oplossing.
14-5-2025 09:00
De vertraging in AudaID is opgelost. De bevragingen moeten nu weer goed gaan.
13-5-2025 15:00 uur:
Door een verminderde performance van AudaID geven bevragingen time-outs waardoor er geen resultaat wordt gegeven.
Er wordt gezocht naar de oorzaak en de oplossing.
12-5-2025 11:00 uur:
De verstoring is verholpen.
12-5-2025 9:15 uur:
Er is weer een verstoring met de VAG-merken in AudaID.
Wij houden u op de hoogte.
8-5-2025 13:00 uur:
De verstoring is verholpen; alle VAG merken geven weer resultaat in AudaID.
8-5-2025 10:00 uur:
Helaas is er weer een verstoring met VAG in AudaID, waardoor de merken Audi, VW, Seat en Skoda geen resultaat geven.
Wij houden u op de hoogte van de voortgang.