De verstoring is opgelost.
Momenteel is er een verstoring met calculeren vanuit DW pro.
Wij werken aan een oplossing en houden u op de hoogte.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Solera Nederland
Als uw storing of onderhouds melding er niet tussen staat, kunt u deze doorgeven via het:
support portaal
Mocht u nog geen account hebben op het portaal, neemt u dan contact op met onze service desk (servicefs@solera.nl)
De verstoring is opgelost.
Momenteel is er een verstoring met calculeren vanuit DW pro.
Wij werken aan een oplossing en houden u op de hoogte.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Solera Nederland
De verstoring is opgelost.
Momenteel ondervinden we problemen met het inloggen via eHerkenning op ons volmachtportaal.nl. Hierdoor is het helaas op dit moment niet mogelijk om in te loggen via eHerkenning.
We werken hard aan een oplossing en houden u op de hoogte van de voortgang.
Onze excuses voor het ongemak.
25-8-2025 11:00 uur:
De verstoring is verholpen. Renault en Dacia geven weer resultaat.
25-8-2025 9:15 uur
Er is een verstoring bij Renault waardoor AudaID voor de merken Renault en Dacia geen resultaat geeft.
Wij houden u op de hoogte.
15-08-2025 12:00 uur
De verstoring met het uitwisselen van gegevens tussen VHC- (Vehicle Health Check)/Uitlees-rapporten met DW Pro is opgelost.
14-08-2025 10:00 uur
Momenteel is er een verstoring met het uitwisselen van gegevens tussen VHC- (Vehicle Health Check)/Uitlees-rapporten met DW Pro.
Wij werken aan een oplossing en houden u op de hoogte.
24-7-2025 De werkzaamheden op volmachtportaal.nl zijn inmiddels succesvol afgerond. Het volmachtportaal is weer volledig operationeel. Bedankt voor uw geduld en begrip.
Hierbij willen wij u informeren dat het volmachtportaal.nl op 23 juli van 22:00 tot 24 juli 06:30 niet beschikbaar zal zijn vanwege gepland onderhoud. Dit onderhoud is noodzakelijk om de prestaties en veiligheid van onze diensten te verbeteren.
Wij begrijpen dat dit ongemak kan veroorzaken en wij doen ons uiterste best om de downtime zo kort mogelijk te houden. Zodra het onderhoud is voltooid, zullen wij een melding plaatsen op onze verstoringen en onderhoudspagina (Storingen en Onderhoud β Solera).
Wij waarderen uw begrip en geduld tijdens deze werkzaamheden. Mocht u vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via onze Servicedesk.
09-07-2025 07:00 uur
Op dit moment ondervinden we helaas een verstoring in onze applicatie. Onze technische teams zijn druk bezig om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Als je gebruik hebt gemaakt van WheelerDeltaONE, kun je alsnog toegang krijgen via de volgende link:
π https://platform.autodata.nl/
Belangrijk: log in de tussentijd niet uit van de applicatie. Dit vergroot de kans dat je toegang behoudt of kunt blijven werken.
Onze excuses voor het ongemak en dank voor je begrip en geduld. We houden je op de hoogte en laten het direct weten zodra alles weer naar behoren werkt.
09-07-2025 12:30 uur
De verstoring binnen Cardesk naar WheelerDeltaONE is opgelost. De applicatie is weer volledig beschikbaar en werkt naar behoren.
Ons technische team heeft de werkzaamheden snel en adequaat uitgevoerd. Er zijn geen bijzonderheden opgetreden. We blijven de prestaties van WheelerDelta nauwlettend monitoren om een optimale werking te garanderen.
Hartelijk dank voor je geduld en begrip tijdens deze periode.
04-06-2025 13:00 uur
De verstoring met het synchroniseren van VHC-(Vehicle Health Check)/Uitlees-rapporten en AudaMobile gegevens met DW Pro is opgelost.
In de loop van de middag zullen alle dossiers/rapporten weer gesynchroniseerd zijn.
03-06-2025 08:00 uur
Momenteel is er een verstoring met het uitwisselen van gegevens tussen VHC- (Vehicle Health Check)/Uitlees-rapporten en AudaMobile gegevens met DW Pro.
Wij werken aan een oplossing en houden u op de hoogte.
19-5-2025 10: 45 uur:
Helaas is er weer vertraging in AudaID, waardoor bevragingen soms niet lukken.
Er wordt gewerkt aan een oplossing.
16-5-2025 11:15 uur:
De performance is weer op het juiste nivueau, zodat er geen time-outs meer zijn.
15-5-2025 10:55 uur:
Door een verminderde performance van AudaID geven bevragingen time-outs waardoor er geen resultaat wordt gegeven.
Er wordt gewerkt aan een oplossing.
14-5-2025 09:00
De vertraging in AudaID is opgelost. De bevragingen moeten nu weer goed gaan.
13-5-2025 15:00 uur:
Door een verminderde performance van AudaID geven bevragingen time-outs waardoor er geen resultaat wordt gegeven.
Er wordt gezocht naar de oorzaak en de oplossing.
12-5-2025 11:00 uur:
De verstoring is verholpen.
12-5-2025 9:15 uur:
Er is weer een verstoring met de VAG-merken in AudaID.
Wij houden u op de hoogte.
8-5-2025 13:00 uur:
De verstoring is verholpen; alle VAG merken geven weer resultaat in AudaID.
8-5-2025 10:00 uur:
Helaas is er weer een verstoring met VAG in AudaID, waardoor de merken Audi, VW, Seat en Skoda geen resultaat geven.
Wij houden u op de hoogte van de voortgang.
6-5-2025 13:00 uur:
De verstoring is verholpen. Alle VAG-merken geven weer resultaat.
6-5-2025 10:15 uur:
Op dit moment is er een verstoring met VAG in AudaID. Dit raakt de merken Audi, Volkswagen, Seat en Skoda.
Wij houden u op de hoogte van de voortgang.
06-05-2025 09:45 uur
De verstoring bij het ophalen en verzenden van externe opdrachten via de DWConnector in DW Pro is opgelost.
05-05-2025 08:00 uur
Momenteel is er een verstoring bij het ophalen en verzenden van externe opdrachten via de DWConnector in DW Pro.
Wij werken aan een oplossing.
De verstoring is opgelost om 21:25 uur.
Op dit moment is er een verstoring met Audascan. Wij zijn er mee bezig.
Onze excuses voor het ongemak.
In verband met de vijfjaarlijkse herdenking van Bevrijdingsdag is de Solera servicedesk op maandag 5 mei 2025 gesloten.
Bedankt voor uw begrip.
28-04-2025 11:00
De verstoring met het versturen van VHC-rapporten (uitleesrapporten) is opgelost.
28-04-2025 08:30
Momenteel is er een verstoring met het versturen van VHC-rapporten (uitleesrapporten) naar DW Pro.
Wij werken aan een oplossing.
Dinsdag 29 april a.s. rond 17:00 uur zal er onderhoud plaatsvinden aan de Atosi rekenboxen code. Dit onderhoud zal niet meer dan 30 minuten duren.
Er bestaat een kleine kans dat dit leidt tot vertraging en/of uitval.
Wij zullen u op de hoogte houden van de voortgang.
Update 04/04/2025 16.15: De verstoring omtrent het calculeren is opgelost. Ook ESA dossiers worden weer verwerkt. Dit zullen wij blijven monitoren tot het weer volledig op de gebruikelijke snelheid verwerkt wordt.
Update 4 april: 13:00 uur Helaas is de vertraging nog niet verholpen.
Update 14:45 uur: Helaas is de vertraging nog niet opgelost.
Op dit moment ervaren wij vertragingen bij het maken van calculaties en het versturen van ESAΒ΄s.
Wij zijn er mee bezig.
02-04-2025 11.00
Het probleem met inloggen is opgelost. Het portaal is weer volledig toegankelijk.
ββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββ
02-04-2025 9.30
Momenteel ondervinden we problemen met het inloggen op het volmachtportaal.nl. We werken hard aan een oplossing en houden u op de hoogte van de voortgang. Onze excuses voor het ongemak
ββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββ
02-04-2025 8.00 uur
De problemen met de keuzeselectie voor meerdere bedrijven op volmachtportaal.nl zijn opgelost. U kunt nu weer probleemloos inloggen met eHerkenning en na het inloggen de optie selecteren om uit verschillende bedrijven te kiezen.
Wij waarderen uw geduld en begrip gedurende de afgelopen periode. Mocht u nog vragen hebben of verdere ondersteuning nodig hebben, neem dan gerust contact met ons op
ββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββ
Update 01-04-2025, 11.00 uur
Momenteel ondervinden wij problemen met de keuzeselectie voor meerdere bedrijven op volmachtportaal.nl. Solera heeft de situatie inmiddels geanalyseerd en we zijn druk bezig met het implementeren van een oplossing.
We begrijpen dat het kiezen van verschillende bedrijven essentieel is voor uw werkzaamheden en we doen er alles aan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Op dit moment verwachten wij dat de functionaliteit binnen de komende 24 uur hersteld zal zijn. Wij waarderen uw geduld en begrip in deze situatie. Zodra er meer informatie beschikbaar is, zullen wij u op de hoogte stellen. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
ββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββββ--
Update 31-03-2025, 13:30 uur: Helaas is het probleem nog niet opgelost. Wij zijn er mee bezig.
Momenteel ondervinden we problemen met de keuzeselectie voor meerdere bedrijven op volmachtportaal.nl. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om verschillende bedrijven te selecteren. We werken hard aan een oplossing en houden u op de hoogte van de voortgang.
Onze excuses voor het ongemak.