Front office processen zoals het onderteken van documenten en uitgeven van vervangend vervoer kunnen nu nog wel is wat tijd in beslag nemen. Met onze filosofie van “do it right, do it better, do it different” zijn we gaan kijken hoe we deze processen kunnen vergemakkelijken en verbeteren. Hierdoor is uw klant voortaan sneller geholpen en bespaart u tijd bij intakes.

Met trots presenteren wij de Dw receptie app. Hiermee is uw receptie/front office direct verbonden met DWpro en kunt u vanuit de front office samen met de klant of bij het voertuig het dossier aanvullen, documenten ondertekenen op een tablet en direct vervangend vervoer uitgeven.

Overzicht van belangrijkste functies:

  • Intake-invoer vereenvoudiging

  • Digitale document ondertekening

  • Gebruikersvriendelijke vereenvoudigde Vervangend vervoer uitgifte/inname

  • Checklist integratie

  • Document scannen/fotograferen

  • Key indicatiors, grafieken dashboard

  • Efficiency verbetering

  • Professionalisering proces

  • (werk) rust op de receptie

dw-receptie-mockup.jpg

Meer informatie: