Verstoring opgelost 09:10 uur:
De issues met MS Connector en het PDF printen zijn beiden opgelost.
Update 17:45 uur
Solera blijft ook vanavond onderzoek doen naar de oplossingen van de genoemde issues. Morgenochtend (24 januari) rond 09:30 uur volgt er een update. Wij bieden nogmaals onze excuses aan voor dit ongemak.
Update 15:40 uur. Op dit moment is Solera hard bezig om de issues op te lossen. We houden u op de hoogte en komen uiterlijk rond 17:30 uur met een update.
Update 13:30 uur: De beide issues zijn nog niet opgelost. Wij melden de issues af of geven een update rond 15:45 uur.
Op dit moment zijn er een aantal issues op de Atosi omgeving waar u als klant mogelijk mee geconfronteerd wordt.
Solera is bezig met oplossen van de volgende issues:
Bij de toegang MS Connector ziet u mogelijk de vraag om de sleutelcode in te voeren, hierna ziet u een foutmelding.
Bij een offerte in Atosi ziet u een leeg scherm als pdf bestand.
Rond 13:30 uur volgt er een update.
Onze excuses voor het ongemak.