Graag willen we u informeren over een wijziging in de Solera Nederland en Market Scan organisatie, die voor u als klant en gebruiker van onze diensten belangrijk is. Sinds kort werkt de business unit Financial Services van Solera Nederland, waarbinnen ook alle Market Scan diensten vallen, met één centraal serviceteam. Het doel van dit team is de snelheid, kwaliteit en klantvriendelijkheid van onze dienstverlening verder te verbeteren.
Het nieuwe serviceteam verzorgt de 1e lijn dienstverlening en handelt zoveel mogelijk gebruikersvragen direct af. Voor zaken die meer product specifieke of technische kennis vereisen, zet het serviceteam uw vraag of verzoek door naar specialisten in onze productteams. Zij handelen deze verder af. Als daarvoor overleg met u nodig is, nemen zij contact met u op.
Uw vragen en verzoeken meldt u in de servicedesk binnen www.MSportaal.nl. U kunt hier ook de afhandeling van uw vragen / tickets volgen. Indien u nog geen toegang heeft tot deze servicedesk, dan kunt u dit aanvragen door een e-mail te sturen naar ons nieuwe e-mailadres serviceFS@solera.nl
Telefonisch kunt u Solera Nederland bereiken op het nieuwe nummer 088 – 600 6400. Voor vragen met betrekking tot Market Scan diensten (o.a. VRA, CHV, VPI, volmachtbeheer.nl en ATOSI) kiest u in het keuzemenu voor optie 2.
Wij verwachten dat we met deze wijzingen u sneller en beter van dienst kunnen zijn.
Heeft u hierover vragen of suggesties, dan vernemen we die graag!