Stap 3 ; DDY Account voor medewerkers zonder eHerkenning
Medewerkers die géén bedrijfs-beheerder zijn of worden en enkel een vervangend Digitaal Paspoort nodig hebben, kunnen een Digidentity account aan te maken met een vereenvoudigde registratie in het Digidentity Self-Service-Portaal.
Er dient ALTIJD minimaal 1 bedrijfs beheerder binnen uw bedrijf te zijn, deze heeft wel erHekenning nodig. Controleer dit binnen uw bedrijf voor u verder gaat.
Benodigd bij deze aanvraag zijn :
KVK-nummer van het bedrijf waarvoor de aanvraag gedaan wordt.
Het registratie mailadres (gebruiker@uwdomein.nl) moet overeenkomen met het geregistreerde domein bij KVK.
Na de aanvraag dient de beheerder binnen uw organisatie volgende stappen te nemen :
Beheerder valideert de gebruiker
Beheerder geeft machtigingen voor het aanvragen van een Digitaal Paspoort uit de Digidentity catalogus en eventuele andere organisaties zoals Solera.
Voor u Start : Internet Explorer wordt niet ondersteund, gebruik een moderne browser zoals ; Chrome, Edge of Firefox
Maak hieronder een keuze
Het service team van Digidentity kunt u bereiken op 070 – 700 7976 of via: https://helpdesk.digidentity.eu/hc/nl/requests/new