Stap 3 ; DDY Account voor medewerkers zonder eHerkenning

Medewerkers die géén bedrijfs-beheerder zijn of worden en enkel een vervangend Digitaal Paspoort nodig hebben, kunnen een Digidentity account aan te maken met een vereenvoudigde registratie in het Digidentity Self-Service-Portaal.

Er dient ALTIJD minimaal 1 bedrijfs beheerder binnen uw bedrijf te zijn, deze heeft wel erHekenning nodig. Controleer dit binnen uw bedrijf voor u verder gaat.

Benodigd bij deze aanvraag zijn :

  • KVK-nummer van het bedrijf waarvoor de aanvraag gedaan wordt.

  • Het registratie mailadres (gebruiker@uwdomein.nl) moet overeenkomen met het geregistreerde domein bij KVK.

Na de aanvraag dient de beheerder binnen uw organisatie volgende stappen te nemen :

  1. Beheerder valideert de gebruiker

  2. Beheerder geeft machtigingen voor het aanvragen van een Digitaal Paspoort uit de Digidentity catalogus en eventuele andere organisaties zoals Solera.


Voor u Start : Internet Explorer wordt niet ondersteund, gebruik een moderne browser zoals ; Chrome, Edge of Firefox


Maak hieronder een keuze


Het service team van Digidentity kunt u bereiken op 070 – 700 7976 of via: https://helpdesk.digidentity.eu/hc/nl/requests/new