Sessie #1: DW pro Introductie

Omschrijving: In deze sessie van 60 minuten wordt u meegenomen in de mogelijkheden van de basis van DW pro. Van intake tot factuur. In vogelvlucht door DW pro.

Duur: 60 min, Presentator: DS, maximaal aantal deelnemers: 10, Datum: 12/08/2024, Starttijd: 15:00, Eindtijd: 16:00

Intro: Een introductie in DW pro is voor nieuwe medewerkers een mooie start om kennis te maken met het pakket.  Voor medewerkers die al (langer) met DW pro werken kan het ook dienen als een mooie opfrisser. 

Leerdoelen:
Na deze webinar kunt u zelfstandig een dossier aanmaken en weet u in de basis waar u de gevraagde informatie kunt vinden.
U kunt door opdrachtgever aangeleverde informatie eenvoudig registreren en weet het terug te vinden.
Het aanmaken van documenten, mailen of contactgevens aanpassen is geen probleem.
U weet waar en hoe u Qapter opstart en de vastgelegde schade in DW pro verwerkt in een voorcalculatie.
U weet hoe de planningsgegevens worden gevuld en welk overzichten er in de basis beschikbaar zijn om de planning in te zien.
Ook het onderdelen bestellen is na deze webinar geen probleem.

Opzet van de webinar:
Wij nemen u in deze webinar mee in het basis proces van het registreren van gegevens in DW pro op basis van het schadeproces. Vanaf de intake tot en met de facturatie wordt doorgenomen. Daarbij gaan wij uit van de standaard stappen. 

Voor wie is deze webinar interessant?:
De webinar is interessant voor
- Receptionisten
- Schademanagers
- Administratie
- Werkplaats chef
- Rollen binnen uw organisatie die zich bezig houden met het calculeren en/of dossiervorming.


Sessie #2: DW Pro Express calculaties

Omschrijving: Met de Webinar Expresscalculaties willen wij u de mogelijkheden en voordelen laten zien van deze vorm van calculeren. In 45 minuten nemen we de instellingen, opties en resultaten door. 

Duur: 45 min, Presentator: DS, maximaal aantal deelnemers: 10, Datum: 19/08/2024, Starttijd: 15:00, Eindtijd: 15:45

Intro: eXpress calculaties bieden u als hersteller een eenvoudige en goedkopere optie dan de standaard Audatex calculaties. Het grote verschil zit hem in de presentatie van de informatie.
Daarnaast kunt u de eXpress calculatie niet via audabox doorsturen naar verzekeraar of andere opdrachtgevers.

Leerdoelen:
Met deze webinar nemen wij u mee in de mogelijkheden van de eXpress calculatie. welke instellingen zijn er nodig en hoe maakt u de eXpress calculatie in DW pro.
Daarnaast weet u wat de verschillen zijn tussen de Audatex calculatie en de eXpress calculatie. U kunt nu maximaal gebruik maken van de goedkopere manier van calculeren.

Opzet van de webinar:
In de webinar zullen wij u eerst kort uitleggen wat de eXpress calculatie inhoud en wat het doel is.
Vervolgens nemem wij u mee in de instellingen in DW pro. Als u weet welke instellingen er zijn, zullen wij het proces doornemen en u laten zien wat er wel en niet kan.

Voor wie is deze webinar interessant?:
De webinar is interessant voor
- Receptionisten
- Schademanagers
- Administratie
- Werkplaats chef
- Rollen binnen uw organisatie die zich bezig houden met het calculeren en/of dossiervorming.


Sessie #3: DW pro Foto verzoek

Omschrijving: In deze sessie nemen we de optie Fotoverzoek in DW pro met u door. Met deze optie kunt u (nieuwe) klanten eenvoudig vragen om foto's van de schade conform een vast proces. 

Duur: 45 min, Presentator: DS, maximaal aantal deelnemers: 10, Datum: 26/08/2024, Starttijd: 15:00, Eindtijd: 15:45

Intro: Met de functie "fotoverzoek" in DW pro kunt u als hersteller eenvoudig de bestuurder of eigenaar van het voertuig zelf schadefoto's aan te leveren. Middels de toegestuurde link kan de bestuurder of eigenaar eenvoudig via duidelijke stappen foto's maken en deze versturen. Hiermee is een intake op locatie vaak niet meer nodig. 

Leerdoelen:
Na afloop van de webinar kent u de functie en weet u hoe u deze eenvoudig toe kunt passen om de processen te vereenvoudigen. U weet welke gegevens noodzakelijk zijn om het fotoverzoek te versturen. Ook kunt u de bestuurder of eigenaar duidelijk uitleggen wat zij mogen verwachten zodat zij niet voor verassingen komen te staan. Ook weet u hoe u kunt controleren of de eigenaar/ bestuurder de foto's netjes heeft aangeleverd en waar u de foto's in DW pro kunt terugvinden. 

Opzet van de webinar:
In deze webinar nemen wij u mee in het gehele proces van het fotoverzoek. Vanaf het moment van versturen tot het moment van verwerken van de foto's zullen wij laten zien, zodat u ervaart wat de bestuurder/ eigenaar ook ziet. 

Voor wie is deze webinar interessant?:
De webinar is interessant voor
- Receptionisten
- Schademanagers
- Administratie
- Rollen binnen uw organisatie die zich bezig houden met het calculeren en/of dossiervorming.


Sessie #4: DW pro DW Intake

Omschrijving: DW Intake is de applicatie voor de dealervestgingen. Wat kan de dealer hier doen en hoe komen de gegevens bij de hersteller? We nemen u mee en laten zien wat er mogelijk is.

Duur: 45 min, Presentator: DS, maximaal aantal deelnemers: 10, Datum: 02/09/2024, Starttijd: 15:00, Eindtijd: 15:45

Intro: De dealer creeert eenvoudig een nieuw dossier op de PC of tablet en zorgt dat alle benodigde informatie al verzameld is voor de schadehersteller. Voertuig gegevens, klantgegevens, foto's, schade gegevens en foto's kunnen eenvoudig worden verzameld en meteen worden doorgestuurd naar de schadehersteller naar keuze. de hersteller ontvangt het dossier en kan in DW pro meteen verder. Het maken van een afspraak is zo gedaan. 

Leerdoelen:
Na afloop van de webinar heeft u een goed beeld van wat DW Intake is en kan. Wat doet de dealer en hoe komt dit bij de hersteller terecht. En ook belangrijk, welke voordelen heeft dit voor uw klant. 

Opzet van de webinar:
Wij nemen u in deze webinar mee in de DW Intake app. Hoe ziet de app er uit en welke functionaliteiten biedt deze app. Vervolgens zullen wij natuurlijk ook bekijken hoe de hersteller de opdrachten ontvangt en verder kan oppakken. 

Voor wie is deze webinar interessant?:
Deze webinar is interessant voor:
- Receptionisten
- Schademanagers
- Overige rollen binnen uw organisatie die zich bezig houden met de communicatie met de dealers.


Sessie #5: DW pro ESA

Omschrijving: Voor de communicatie met de leasemaatschappijen wordt gebruik gemaakt van ESA. Vanuit DW pro kunt u eenvoudig dossierinformatie uitwisselen met de leasemaatschappij via dit platform. Hoe dat werkt laten we eenvoudig zien in deze webinar.

Duur: 45 min, Presentator: DS, maximaal aantal deelnemers: 10, Datum: 09/09/2024, Starttijd: 15:00, Eindtijd: 15:45

Intro: ESA is de belangrijkste manier van communiceren tussen schadehersteller en leasemaatschappij. Dit proces is eenvoudig van opzet en bevat duidelijke stappen en afspraken. Per leasemaatschappij kunnen er kleine verschillen in het proces zijn, maar in grote lijnen werkt het voor alle partijen hetzelfde. 

Leerdoelen:
Deze webinar geeft u inzicht in het ESA proces, oftewel het communicatie proces tussen schadehersteller en leasemaatschappij. Na afloop weet u
- hoe het totale proces verloopt
- welke stappen voor u als hersteller belangrijk zijn
- waar u kunt zien wat de status van een dossier is
- wat te doen bij eventuele vertraging of problemen in het proces.
U weet welke gegevens in DW pro van belang zijn voor het ESA proces
- U kunt nieuwe opdrachtgevers toevoegen in DW pro en de juiste gegevens toevoegen zodat zij meteen nieuwe ESA opdrachten kunnen sturen.

Opzet van de webinar:
Eerst zullen wij het algemene ESA proces toelichten. Vaak hanteren we hier een procesoverzicht voor waarin duidelijk staat aangegeven welke partij welke rol en actie uitvoert. Daarnaast lopen we de verschillende instellingen door in DW pro die noodzakelijk zijn voor een goede afwikkeling van het proces.
Middels een presentatie zullen de verschillende stappen worden getoond en toegelicht. Wat gebeurd er bijvoorbeeld als een Leasemaatschappij de aangeleverde calculatie niet akkoord geeft en hoe kan je het oplossen.
Ook proberen we eventuele issues te belichten en oplossingen door te nemen.

Voor wie is deze webinar interessant?:
Deze webinar is interessant voor:
- Receptionisten
- Schademanagers
- Overige rollen binnen uw organisatie die zich bezig houden met de communicatie met de leasemaatschappijen (op dossierniveau)


Sessie #6: DW pro Management Informatie/ rapportages

Omschrijving: Informatie uit DW pro halen kan op vele manieren. Er zijn standaard rapportages en overzichten welke u vaak al standaard ter beschikking heeft. Voor alle rapportages geldt natuurlijk wel dat de gevraagde informatie wel (goed) vastgelegd moet worden door de medewerkers. Welke mogelijkheden zijn er en wat kunt u er mee doen? Dat laten we u in deze sessie zien. 

Duur: 60 min, Presentator: DS, maximaal aantal deelnemers: 10, Datum: 16/09/2024, Starttijd: 15:00, Eindtijd: 16:00

Intro: DW pro bevat veel informatie op verschillende niveaus. Alle informatie van de individuele dossiers tezamen is een grote brei aan informatie. Dw pro bevat een aantal standaard opties om uit al deze data eenvoudig overzichtelijke lijsten en overzichten te genereren. Hiermee kunt u op verschillende niveaus inzicht krijgen in voorgtang, statussen en bijvoorbeeld omzet. Met deze informatie kunt u besluiten maken met een goede basis. Hierbij is het natuurlijk wel van groot belang dat de informatie ook goed wordt vastgelegd. 

Leerdoelen:
Met deze webinar krijgt u meer inzicht in de mogelijkheden om informatie uit DW pro te halen. Na afloop
- weet u waar u de verschillende soorten rapportages en overzichten kunt vinden waarmee u uw processen kunt sturen.
- Daarnaast beseft u ook dat een goede vulling van de gegevens voorwaarde is om goede informatie uit het systeem te verkrijgen.
- U weet welke gegevens er (in de basis) uit DW pro gehaald kunnen worden
- U weet welke informatie er in de overzichten staat en hoe u daar naar kunt kijken.
Op basis van deze stappen kunt u (meer) informatie uit uw systeem halen en (beter) inzicht krijgen in de verschillende facetten van de onderneming. 

Opzet van de webinar:
De management rapportage omvat veel mogelijkheden en rapportages. We zullen allereerst kijken naar de gegevens in Dw pro. Vervolgens worden de verschillende rapportages en opties doorgenomen om vervolgens kort in te gaan op een aantal van de standaard rapportages die u kunt vinden in DW pro. Natuurlijk heeft elke organisatie een eigen unieke informatiebehoefte. Hoe kunt u daarmee omgaan en wat wij daarin kunnen bieden zullen wij ook kort toelichten. 

Voor wie is deze webinar interessant?:
Deze webinar is interessant voor:
- Receptionisten
- Schademanagers
- Management
- Controlers
- Overige rollen binnen uw organisatie die zich bezig houden met informatie vastlegging of verschaffing mbt de Dossierinformatie.


Sessie #7: DW pro Partsplan

Duur: 45 min, Presentator: DS, maximaal aantal deelnemers: 10, Datum: 23/09/2024, Starttijd: 15:00, Eindtijd: 15:45

Intro: Partsplan is een van de bestelplatforms welke binnen DW pro gebruikt kan worden om de onderdelen te bestellen. Door in DW pro de leveranciers te selecteren en in Partsplan de voorkeursleveranciers in te stellen is het eenvoudig om per merk de onderdelen te kunnen bestellen.  

Leerdoelen:
De webinar geeft u inzicht in de mogelijkheden van het bestellen via Partsplan.
U leert welke stappen er nodig zijn om de inrichting zo volledig en correct mogelijk te maken zodat uw bestellingen direct naar de juiste leverancier verzonden worden.
U leert voorkeurs leveranciers per merk in te stellen en waar u de inkooporders kunt inzien en controleren.
Ook het boeken van de bestelde goederen komt aan bod, zodat u alle stappen van het bestelproces heeft doorlopen.
Aan het eind van de webinar bent u in staat de instellingen in DW pro en Partsplan te vinden en aan te passen. Ook kunt u de bestellingen van onderdelen plaatsen.

Opzet van de webinar:
In deze webinar zullen wij eerst de instellingen van zowel DW pro als Partsplan bekijken en bespreken. Hiermee heeft u een goed beeld van de instellingen en mogelijkheden.
Vervolgens zullen we middels enkele voorbeelden van een bestelling het proces bespreken. Als het bestellen duidelijk is, gaan we door naar het boeken van de goederenontvangst. Hiermee wordt het proces afgesloten. Als laatste zullen we ook kijken naar de stappen die nodig zijn als er iets mis gaat. 

Voor wie is deze webinar interessant?:
De webinar is interessant voor
- Receptionisten
- Schademanagers
- Magazijnbeheerders
- Administratie
- Werkplaats chef
- Rollen binnen uw organisatie die zich bezig houden met het bestellen of boeken van ontvangen onderdelen.


Sessie #8: DW Pro Receptie App

Omschrijving: De Receptie app is een aanvulling op DW Pro en biedt de receptiemedewerkers de mogelijkheden tot het eenvoudig inzien van dossiers, ondertekenen van documenten, het registreren van vervangend vervoer en meer. Alle opties komen aan bod in deze webinar.

Duur: 60 min, Presentator: DS, maximaal aantal deelnemers: 10, Datum: 30/09/2024, Starttijd: 15:00, Eindtijd: 16:00

Intro: Eigenlijk behoeft de app voor de bestaande gebruikers weinig toelichting. De app is eenvoudig en intuitief. Wellicht heeft u toch nog iets gemist en daarom laten wij u alle mogelijkheden van de receptie app zien. Wist u bijvoorbeeld dat ook in de receptie app de checklijst eenvoudig kan worden ingezien en afgevinkt?

Leerdoelen:
Na deze webinar kunt u:
Eenvoudig de gebruikers beheren voor de receptie app.
Efficienter en sneller werken met de receptie app en weet u hoe de documenten eenvoudig inzichtelijk gemaakt kunnen worden in de receptie app. 

Opzet van de webinar:
In deze webinar zullen we de verschillende onderdelen van de app en DW pro doornemen. Welke instellingen kunt u vanuit DW pro beheren en wat kunt u in de app aanpassen.

Voor wie is deze webinar interessant?:
Deze webinar is interessant voor de front desk medewerkers van het schade herstelbedrijf. De schademanagers en de receptionisten.


Sessie #9: DW pro Grafische planning

Omschrijving: Planning is een belangrijk onderdeel binnen het gehele proces. In DW pro bieden wij diverse hulpmiddelen om de planning zo goed mogelijk inzichtelijk te krijgen en te maken. In deze webinar nemen we de verschillende mogelijkheden kort door om u een idee te geven van de mogelijkheden. 

Duur: 60 min, Presentator: DS, maximaal aantal deelnemers: 10, Datum: 07/10/2024, Starttijd: 15:00, Eindtijd: 16:00

Intro: Planning is een belangrijk onderdeel binnen het gehele proces. In DW pro bieden wij diverse hulpmiddelen om de planning zo goed mogelijk inzichtelijk te krijgen en te maken. In deze webinar nemen we de verschillende mogelijkheden kort door om u een idee te geven van de mogelijkheden. 

Leerdoelen:
Na deze webinar heeft u meer inzicht in de mogelijkheden van de Grafische planning:
Zo heeft u een beeld van de verschillende weergaven van de planning.
Weet u welke overzichten welke informatie bevatten
Heeft u een beeld van de benodigde gegevens om de overzichten te kunnen gebruiken
Weet u in grote lijnen welke afhankelijkheden er zijn om de gegeven te kunnen gebruiken

Opzet van de webinar:
In deze webinar zullen we de verschillende overzichten en weergaven doornemen. Zo weet u waar u de informatie kunt vinden en kunt u zelf bepalen welk(e) overzicht(en) binnen uw organisatie het beste toegepast kunnen worden.
Daarnaast worden de verschillende bronnen van informatie die voor de Grafische planning van belang zijn besproken. Zonder deze data heeft u geen volledig overzicht en inzicht in de planning. 

Voor wie is deze webinar interessant?:
Deze webinar is interessant voor
- receptionisten
- schademanagers
- werkplaats chef
- algemeen management
Binnen al deze rollen kan de planning van belang zijn. 


Sessie #10: DW pro Werkplaats App

Omschrijving: Eigenlijk behoeft de app geen toelichting meer. De app is eenvoudig en intutief. Toch laten wij u alle mogelijkheden van de app zien. Wist u bijvoorbeeld ook dat u dossiers kunt toewijzen aan medewerkers of kunt zien welke dossiers er voor mijn afdeling klaar staan?

Duur: 45 min, Presentator: DS, maximaal aantal deelnemers: 10, Datum: 14/10/2024, Starttijd: 15:00, Eindtijd: 15:45

Intro: Eigenlijk behoeft de app voor de bestaande gebruikers geen toelichting meer, of wel? De app is eenvoudig en intuitief. Toch laten wij u alle mogelijkheden van de app zien. Wist u bijvoorbeeld ook dat u dossiers kunt toewijzen aan medewerkers of kunt zien welke dossiers er voor mijn afdeling klaar staan?

Leerdoelen:
Na deze webinar kunt u:

  • Eenvoudig de gebruikers beheren voor de werkplaats app.

  • Instellen wat de gebruikers in de app mogen gebruiken

  • Gebruik maken van de verschillende overzichten in de app

  • De verschillende dossier overzichten beter gebruiken

  • Efficienter en sneller werken met de werkplaats app

Opzet van de webinar:
In deze webinar zullen we de verschillende onderdelen van de app doornemen. Naast de verschillende menu's in de app, zullen we ook kijken naar de instellingen in DW pro zelf en welk effect deze hebben op de werking van de app.
Werknemers en devices kunt u eenvoudig zelf beheren vanuit DW pro. 

Voor wie is deze webinar interessant?:
Deze webinar is interessant voor verschillende rollen en functies binnen de schadeherstel bedrijven. Zowel voor de collega's op de receptie als voor de werkplaats chef of de medewerkers op de werkvloer zoals de plaatwerker of de spuiter. 


Sessie #11: DW pro Verlofregistratie

Omschrijving: In deze sessie van 45 minuten wordt u meegenomen in de mogelijkheden van de verlofregistratie en bijbehorende urenregistratie im DW pro. De verlofregistratie is een belangrijke voorwaarde voor de (capaciteits)planning.  

Duur: 45 min, Presentator: DS, maximaal aantal deelnemers: 10, Datum: 21/10/2024, Starttijd: 15:00, Eindtijd: 15:45

Intro: Het vastleggen van welke werknemers wel of niet aanwezig zijn en hoeveel verlof uren ze nog hebben.  Maar daarmee ook gelijk een basis kunnen leggen voor de (capaciteits)planning? Dat vormt een de verlofregistratie. 

Leerdoelen:
Met deze webinar nemen we de verschillende onderdelen van de verlofregistratie onder de loep. Na het volgen van de webinar heeft u een goed idee van de mogelijkheden van de verlofregistratie. Ook de koppeling naar de urenregistratie en (capaciteits)planning wordt toegelicht. U weet na afloop ook waar u de relevante gegevens met betrekking tot het verlof kunt terugvinden. 

Opzet van de webinar:
De webinar zal in verschillende stappen uiteen worden gezet. Na het instellen en contrleren van de gegevens bij de werknemer worden vervolgens de algemene instellingen voor het vastleggen van verlofuren doorgenomen. Ook het boeken van de uren en eventuele correcties worden meegenomen in de uitleg.

Voor wie is deze webinar interessant?:
De webinar is interessant voor
- Receptionisten
- Schademanagers
- Administratie
- Werkplaats chef
- Rollen binnen uw organisatie die zich bezig houden met het calculeren en/of dossiervorming.


Sessie #12: DW pro Capaciteitsplanning

Omschrijving: In deze sessie nemen wij u mee in de voorwaarden en mogelijkheden van de D53, capaciteitsplannng in DW pro.

Duur: 60 min, Presentator: DS, maximaal aantal deelnemers: 10, Datum: 04/11/2024, Starttijd: 15:00, Eindtijd: 16:00

Intro: De DW pro Capaciteits planning is een planning gebaseerd op de benodigde tijd voor herstel en de beschikbaarheid van de medewerkers. Dit is een specifiek onderdeel van de module Grafische planning in DW Pro.  

Leerdoelen:
Na het volgen van deze webinar bent u op de hoogte van de capaciteits planning en weet i waar u deze kunt vinden binnen DW pro.
U weet welke gegevens als bron dienen voor deze overzichten en hoe u deze zo goed mogelijk kunt aanpassen en inrichten voor uw organisatie.
U weet hoe u nieuwe (persoonlijke) weergaven in de Capaciteits planning kunt toevoegen en kunt deze beheren. 

Opzet van de webinar:
Wij nemen u mee in de verschillende bronnen die worden gebruikt om de overzichten op te stellen. De werknemergegevens, beschikbaarheid, verlofregistratie en de gecalculeerde uren worden hier verder toeglicht.
Ook het overzicht zelf wordt natuurlijk besproken. Welke gegevens worden getoond en welke betekenis hebben de verschillende gegevens.

Voor wie is deze webinar interessant?:
Deze webinar is interessant voor
- receptionisten
- schademanagers
- werkplaats chef
- algemeen management
Binnen al deze rollen kan de planning van belang zijn. 


Sessie #13: DW Pro Supply IT

Omschrijving: Het bestellen van onderdelen via Supply IT werkt snel en efficient. Wel is het van belang te weten welke stappen en mogelijkheden er zijn en hoe het bestelproces zo efficient mogelijk te laten verlopen. In deze webinar laten wij zien welke stappen en mogelijkheden er zijn.

Duur: 45 min, Presentator: DS, maximaal aantal deelnemers: 10, Datum: 11/11/2024, Starttijd: 15:00, Eindtijd: 15:45

Intro: Supply IT is een van de bestelplatforms welke binnen DW pro gebruikt kan worden om de officiele merk onderdelen te bestellen. Naast het bestellen wordt ook het boeken van de (ontvangen) onderdelen in DW pro eenvoudig gemaakt.  

Leerdoelen:
De webinar geeft u inzicht in de mogelijkheden van het bestellen via Supply IT
U leert welke stappen er nodig zijn om de inrichting zo volledig en correct mogelijk te maken zodat uw bestellingen direct naar de juiste leverancier verzonden worden.
U leert de instellingen bij de leveranciers in te stellen en waar u de inkooporders kunt inzien en controleren.
U leert welke overzichten u kunt raadplegen om inzicht te krijgen in de (lopende) bestellingen. Ook het boeken van de bestelde goederen komt aan bod, zodat u alle stappen van het bestelproces heeft doorlopen.
Aan het eind van de webinar bent u in staat de instellingen in DW pro en Supply IT te vinden en aan te passen. Ook kunt u de bestellingen van onderdelen plaatsen of aanpassen indien nodig.

Opzet van de webinar:
In deze webinar zullen wij eerst de instellingen van zowel DW pro als Supply IT bekijkenen doornemen. Hiermee heeft u een goed beeld van de instellingen en mogelijkheden.
Vervolgens zullen we middels enkele voorbeelden van een bestelling het proces bespreken. Als het bestellen duidelijk is, gaan we door naar het boeken van de goederenontvangst. Hiermee wordt het proces afgesloten. Ook wijzigingen van lopende bestellingen of het wijzigen van een status van een bestelling zullen wij bespreken.

Voor wie is deze webinar interessant?:
De webinar is interessant voor
- Receptionisten
- Schademanagers
- Magazijnbeheerders
- Administratie
- Werkplaast chef
- Rollen binnen uw organisatie die zich bezig houden met het bestellen of boeken van ontvangen onderdelen.


Sessie #14: DW pro Caravan en Camper

Omschrijving: In deze webinar nemen wij u mee in de mogelijkheden van de camper en caravan (schade). De verschillende proces stappen van registreren en de bijbehorende koppelingen zoals FICS worden toegelicht

Duur: 45 min, Presentator: ??, maximaal aantal deelnemers: 10


Sessie #15: DW Pro DW Central

Omschrijving: DW central is een belangrijke koppeling voor DW pro als u werkt met contracten. Dit kan zijn vanuit de keten, maar ook eigen contracten kunnen hier worden beheerd.

Duur: 60 min, Presentator: ??, maximaal aantal deelnemers: 10


Sessie #16: DW pro Glas Module

Omschrijving: Voor de calculaties van glas schades is er een speciale module aanwezig in DW pro. Met deze module kunt u eenvoudig en snel glas schades registreren en verwerken zonder gebruik te hoeven maken van Qapter. 

Duur: 60 min, Presentator: MNI, maximaal aantal deelnemers: 10


Sessie #17: DW pro Boekhouding

Omschrijving: Deze module in DW pro omvat meer dan alleen het factureren. Om u te laten zien wat er allemaal kan, nemen wij u in deze webinar mee in de boekhoudmodule

Duur: 60 min, Presentator: PvG, maximaal aantal deelnemers: 10


Sessie #18: DW pro Audaflow

Omschrijving: Audaflow is het systeem op de achtergrond. Alle dossiers worden gesynchroniseerd. Maar wat gebeurd er nog meer en wat kunt u er mee? Dat laten we zien in deze sessie

Duur: 45 min, Presentator: DS, maximaal aantal deelnemers: 10


 For further information on all training courses and/or if you would like to book an onsite training session; please contact TrainingNederland@solera.com