De landelijke verstoring is opgelost. 16:00 uur
Door een landelijke verstoring bij Vodafone is onze Servicedesk niet of moeilijk bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
Als uw storing of onderhouds melding er niet tussen staat, kunt u deze doorgeven via het:
support portaal
Mocht u nog geen account hebben op het portaal, neemt u dan contact op met onze service desk (servicefs@solera.nl)
De landelijke verstoring is opgelost. 16:00 uur
Door een landelijke verstoring bij Vodafone is onze Servicedesk niet of moeilijk bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
Op 20 oktober 2021 zal van 21.00 tot 22.00 uur onderhoud plaatsvinden aan de webservices en het informatieportaal.
Gedurende dit uur zijn de webservices en het informatieportaal 5 tot 15 minuten niet bereikbaar
Op dit moment ondervinden wij helaas een verstoring op onze dienstverlening op de diensten:
- Werkplaats App
- Receptie App
- Qapter + berekenen
- Aanmaak pdf documenten
Hierdoor zijn deze diensten mogelijk niet of slecht bereikbaar.
Wij hebben de oorzaak inmiddels geïdentificeerd en werken aan de oplossing.
Binnen 30 minuten plaatsen wij hier weer een update.
Op het moment is er een storing met Atosi.
Atosi en rekenboxen zijn niet bereikbaar
We werken hard aan een oplossing.
Update volgt z.s.m.
De verstoring bij Vodafone is opgelost.
Door een landelijke verstoring bij Vodafone is onze Servicedesk op dit moment moeilijk/niet te bereiken. Onze excuses voor dit ongemak.
Update: 12-10-2021 17:30: uur Het onderhoud is verplaatst naar volgende week. Nadere informatie volgt.
Op woensdagavond 13 oktober 2021 tussen 20:00 en 23:00 zal Atosi.nl niet beschikbaar zijn wegens onderhoudswerkzaamheden.
30-9 update 12:10 uur: de verstoring is opgelost, het ophalen van bedrijfscertificaten is weer mogelijk.
30-9 update 10:30 uur: helaas is de verstoring nog niet opgelost. u ziet een foutmelding Het uitgeven is mislukt, code 30aa.
11.30 uur: Op dit moment is er een verstoring met het vernieuwen van uw Bedrijfscertificaat. U krijgt een foutmelding over een fout tijdens de communicatie.
Onze excuses voor het ongemak.
De verstoring is opgelost. (15:45 uur)
Op dit moment is er een verstoring met het vernieuwen van uw Bedrijfscertificaat. U krijgt een foutmelding over een fout tijdens de communicatie.
Onze excuses voor het ongemak.
De verstoring met de rekenboxen en Volmachtbeheer.nl is opgelost.(15:45 uur)
Helaas zijn de problemen met de rekenboxen en site nog niet opgelost. Deze problemen worden veroorzaakt door een netwerkstoring bij onze hosting provider. (14:45 uur)
Op dit moment is er een verstoring met de VPI rekenboxen en is de Volmachtbeheer.nl site niet bereikbaar. Wij houden u op de hoogte van de voortgang. Onze excuses voor de overlast.
De storing m.b.t. het berekenen van premies via VPI, ATOSI is opgelost.
Onze excuses voor de overlast.
De RDW vindt het belangrijk om een stabiele, veilige en toekomstbestendige dienstverlening te garanderen. Hiervoor pleegt de RDW geregeld onderhoud op de IT-systemen en voert vernieuwingen door, bij voorkeur op momenten dat u daar als klant zo min mogelijk last van heeft. Naast de reeds bekende en reguliere onderhoudsmomenten op zondagen, is er in november groot onderhoud gepland.
Zondagochtend 10 Oktober zal het database team onderhoud verrichten op de Solera Nederland PostgreSQL productie databases van 00:00 tot uiterlijk 07:00.
De verstoring met onderstaande diensten is opgelost om 11:20
Op dit moment is er een verstoring met een aantal Solera diensten zoals Roy-data, Property Solutions en RDW Services. Helaas hebben we geen oplostijd. Wij houden u op de hoogte.
Onze excuses voor het ongemak.
Op 2 september 2021 van 20:00 tot 0:00 uur wordt er onderhoud gepleegd op het ESA platform. Deze update van ESA bevat een nieuwe functionaliteit die tijdens het routeren van het ESA bericht rekening houdt met huisnummertoevoegingen achter het huisnummer
In onderstaande weekenden in 2021 voert onze leverancier KPN onderhoudswerkzaamheden uit aan de systemen. U kunt gedurende deze weekenden van zaterdagmiddag 17:00 uur tot zondagmiddag 16:00 uur uw Bedrijfscertificaten niet ophalen of verlengen.
Januari 30/31, Februari 27/28, Maart 27/28, April 24/25, Mei 29/30, Juni 26/27, Juli 24/25, Augustus 28/29, September 25/26, Oktober 30/31, November 27/28, December 18/19
16:10 De verstoring is opgelost.
15:30 uur Op dit moment is er een verstoring binnen Atosi: het scherm Openstaande Aanvragen geeft momenteel geen informatie. Onze excuses voor het ongemak.
Er vindt een storing plaats op de dienst Audascan. Een verbinding naar onze dataleverancier ervaart problemen. U ervaart hierdoor ook mogelijk problemen met onze dienst.
Wij zijn druk bezig om de storing op te lossen. Er volgt zo snel mogelijk een update.
Update 11h59: De verstoring is opgelost en de service dient weer naar behoren te functioneren.
Geachte VPI gebruiker.
Wij ondervinden op dit moment een storing op een aantal rekenboxen van ASR.
Wij houden u op de hoogte van de voortgang.
Excuses voor het ongemak.
De verstoring is opgelost. De data is weer actueel.
Om een toekomstbestendige, veilige en stabiele dienstverlening te garanderen is het noodzakelijk dat we regelmatig updates doorvoeren op onze systemen. Het eerstvolgende onderhoud wordt uitgevoerd in het weekend van 21 en 22 november 2020 op het tijdstip dat u daar als klant zo min mogelijk last van heeft.
Gevolgen
Tijdens het onderhoud wordt onderbreking van de dienstverlening verwacht voor de volgende diensten: Qapter, DWgo!, DW Intake, Audaflow (Qapter Claims), AudaWatch, VHC en Thatcham