16:10 De verstoring is opgelost.
15:30 uur Op dit moment is er een verstoring binnen Atosi: het scherm Openstaande Aanvragen geeft momenteel geen informatie. Onze excuses voor het ongemak.
Als uw storing of onderhouds melding er niet tussen staat, kunt u deze doorgeven via het:
support portaal
Mocht u nog geen account hebben op het portaal, neemt u dan contact op met onze service desk (servicefs@solera.nl)
16:10 De verstoring is opgelost.
15:30 uur Op dit moment is er een verstoring binnen Atosi: het scherm Openstaande Aanvragen geeft momenteel geen informatie. Onze excuses voor het ongemak.
Er vindt een storing plaats op de dienst Audascan. Een verbinding naar onze dataleverancier ervaart problemen. U ervaart hierdoor ook mogelijk problemen met onze dienst.
Wij zijn druk bezig om de storing op te lossen. Er volgt zo snel mogelijk een update.
Update 11h59: De verstoring is opgelost en de service dient weer naar behoren te functioneren.
Geachte VPI gebruiker.
Wij ondervinden op dit moment een storing op een aantal rekenboxen van ASR.
Wij houden u op de hoogte van de voortgang.
Excuses voor het ongemak.
De verstoring is opgelost. De data is weer actueel.
Om een toekomstbestendige, veilige en stabiele dienstverlening te garanderen is het noodzakelijk dat we regelmatig updates doorvoeren op onze systemen. Het eerstvolgende onderhoud wordt uitgevoerd in het weekend van 21 en 22 november 2020 op het tijdstip dat u daar als klant zo min mogelijk last van heeft.
Gevolgen
Tijdens het onderhoud wordt onderbreking van de dienstverlening verwacht voor de volgende diensten: Qapter, DWgo!, DW Intake, Audaflow (Qapter Claims), AudaWatch, VHC en Thatcham
15-11-2020
In onderstaande weekenden in 2020 voert onze leverancier KPN onderhoudswerkzaamheden uit aan de systemen. U kunt gedurende deze zondagen tussen 09:00 en 13:00 uur uw Bedrijfscertificaten niet ophalen of verlengen.
Wanneer: 28 juni, 26 juli, 30 augustus, 27 september, 25 oktober, 29 november en 20 december.
Tijdstip: tussen 09:00 en 13:00 uur.
Toelichting
De RDW vindt het voor 2020 net zo belangrijk als in 2019 om een stabiele, veilige en toekomstbestendige dienstverlening te garanderen. Hiervoor pleegt de RDW onderhoud op zijn IT-systemen en voert vernieuwingen door, bij voorkeur op momenten dat u daar als klant zo min mogelijk last van heeft. Er zijn in de eerste helft van 2020 4 onderhoudsmomenten gepland in 4 maanden.