Viewing entries in
Technische informatie

Systeemeisen & Installatie DWpro

Systeemeisen & Installatie DWpro

Deze handleiding is geschreven met als doel u te informeren wat onze technische specificaties van DWpro. Het installeren van de services is essentieel voor een correcte communicatie met meerdere centrale omgevingen. Naast deze handleiding, is er een handleiding serverinstallatie. Deze handleiding geeft uitleg over het installeren van een SQL-server. U dient ook deze handleiding aandachtig te lezen alvorens u gaat migreren.

Wij maken u erop attent dat Solera Nederland zelf geen assistentie biedt bij systeemmigraties. Indien assistentie gewenst is, verzoeken wij u ons hiervan tijdig op de hoogste de stellen, zodat wij u in contact kunnen brengen met onze voorkeurleveranciers. Het staat voorkeurleveranciers vrij u, dan wel onze gezamenlijke klant, kosten in rekening te brengen voor assistentie bij migratie.

In geval van herstel van technische calamiteiten is Solera Nederland gerechtigd om derden in te schakelen. Indien de oorzaak van de technische calamiteit (in)direct is verbonden aan de ICT-Architectuur van de klant, staat het Solera Nederland vrij om de in redelijkheid gemaakte kosten van de ingeschakelde derden aan de klant in rekening te brengen.


Server-installatie DWpro

Server-installatie DWpro

Dit document is een beschrijving van de installatie van de SQL-server. Naast deze handleiding, is er een handleiding ‘technische informatie’. Deze beidt u technische ondersteuning, ook aangaande de installatie van de services. U dient ook deze handleiding aandachtig te lezen alvorens u gaat migreren.

Wij maken u erop attent dat Solera Nederland zelf geen assistentie biedt bij systeemmigraties. Indien assistentie gewenst is, verzoeken wij u ons hiervan tijdig op de hoogste de stellen, zodat wij u in contact kunnen brengen met een van onze voorkeurleveranciers. Het staat voorkeurleveranciers vrij u, dan wel onze gezamenlijke klant, kosten in rekening te brengen voor assistentie bij migratie.

In geval van herstel van technische calamiteiten is Solera Nederland gerechtigd om derden in te schakelen. Indien de oorzaak van de technische calamiteit (in)direct is verbonden aan de ICT-Architectuur van de klant, staat het Solera Nederland vrij om de in redelijkheid gemaakte kosten van de ingeschakelde derden aan de klant in rekening te brengen.