Solera

View Original

Verstoring Atosi - opgelost 09:10 uur

Verstoring opgelost 09:10 uur:

De issues met MS Connector en het PDF printen zijn beiden opgelost.

Update 17:45 uur

Solera blijft ook vanavond onderzoek doen naar de oplossingen van de genoemde issues. Morgenochtend (24 januari) rond 09:30 uur volgt er een update. Wij bieden nogmaals onze excuses aan voor dit ongemak.

Update 15:40 uur. Op dit moment is Solera hard bezig om de issues op te lossen. We houden u op de hoogte en komen uiterlijk rond 17:30 uur met een update.

Update 13:30 uur: De beide issues zijn nog niet opgelost. Wij melden de issues af of geven een update rond 15:45 uur.

Op dit moment zijn er een aantal issues op de Atosi omgeving waar u als klant mogelijk mee geconfronteerd wordt.

Solera is bezig met oplossen van de volgende issues:

Bij de toegang MS Connector ziet u mogelijk de vraag om de sleutelcode in te voeren, hierna ziet u een foutmelding.

Bij een offerte in Atosi ziet u een leeg scherm als pdf bestand.

Rond 13:30 uur volgt er een update.

Onze excuses voor het ongemak.