Solera

View Original

Onderhoud Solera omgevingen - migratie 4 februari - vervolg 5 februari

Update 5 februari 14:00 uur

De migratie is inmiddels afgerond. De testen door zowel Solera als klanten zijn afgerond. Er zijn enkele issues gevonden die snel konden worden opgelost.

Mocht u nog tegen problemen aanlopen dan kunt u deze melden bij onze servicedesk via het mailadres: servicefs@solera.nl. Zij zullen per issue een ticket aanmaken in ons systeem (standaard met proriteit P1). Op deze manier kan de voortgang van het oplossen van hiervan gemonitord worden. Ook kunnen we u zo beter informeren over de voortgang van de oplossing.

Zoals aangekondigd gaat Solera aanstaande zaterdagavond starten met de migratie van haar datacenter. Voor Solera een belangrijke stap die kwaliteit, stabiliteit, beheersbaarheid en toekomstbestendigheid van al onze omgevingen en daarmee Solera producten verhoogt. We proberen de overlast tot een minimum te beperken. Tijdens de migratie worden de producten “as is” overgezet. Dit betekent dat wij geen wijzigingen in functionaliteit uitvoeren. 

Door de migratie is het echter onvermijdelijk dat onze producten tijdelijk niet beschikbaar zijn. De migratie begint zaterdag 4 februari 21.00 uur en zal doorlopen tot zondagmorgen 5 februari 08.30 uur. Tijdens deze uren is onze dienstverlening tijdelijk niet beschikbaar.