Dienst

Solera diensten

Wanneer

16 oktober

Tijdstip

-


Beste klant,

Op dit moment ontvangen wij veel supportvragen over het niet kunnen maken van een verbinding met één of meerdere Solera services.
De oorzaak hiervan kan zijn dat u nog met een oudere TLS versie werkt (TLS 1.0) of dat uw browser en/of infrastructuur Certificate Authorities (CA) DIGICERT (EV) SSL niet accepteert.

Vanaf 16-10-2018 wordt TLS 1.0 niet meer ondersteund en maakt www.abzportal.nl gebruik van CA DIGICERT.
In de afgelopen maanden hebben wij deze migraties aangekondigd op de Solera onderhoudspagina en zijn deze in fases uitgevoerd.

Deze aankondiging en informatie over de maatregelen die uw organisatie kan nemen, kunt u teruglezen op onze website:
https://solera.nl/storingen-en-onderhoud/update-beveiliging-software-en-ondersteuning
https://solera.nl/nieuws-1/2017/12/1/nieuwe-certificate-authority-ca-ssl-en-ev-ssl-server-certificaten

Voor vragen over de binnen uw organisatie ondersteunde TLS versie en CA, kunt u contact opnemen met uw IT afdeling.

Mocht u nog steeds geen verbinding kunnen maken met de Solera services ondanks bovenstaande aanpassingen, dan kunt u contact opnemen met onze Servicedesk via support@solera.nl.