Niet kunnen inloggen in Audaflow

Wanneer u niet kunt inloggen in Audaflow, controleer dan de volgende zaken:

  1. Controleer of u een geldig Digitaal Paspoort van Solera heeft, met autorisatie voor Audaflow. 
    Neem contact op via het Support Portaal van Solera en vraag of uw Digitaal Paspoort is geautoriseerd voor Audaflow.
  2. Tijdens inloggen in Audaflow verschijnt een pop-up waarin u uw Digitaal Paspoort moet selecteren. Ziet u deze pop-up niet verschijnen en wordt gevraagd om een Single Sign-On user name en password? Dan is uw Digitaal Paspoort wellicht niet goed geïnstalleerd. 
    U kunt dit als volgt oplossen:
    Ga naar https://dp.abz.nl/ om uw Digitaal Paspoort te testen. De portaalbeheerder van uw organisatie kan u hierbij helpen. Komt u er niet zelf uit? Neem dan contact op met Solera via het Support Portaal.
  3. Heeft u nog niet eerder ingelogd in Audaflow? Misschien heeft u nog geen autorisatie om deze dienst te kunnen gebruiken.U kunt dit aanvragen via het autorisatieformulier.

Een dossier van Mobielschademelden inzien

U ontvangt per e-mail een link naar het schadedossier. U heeft hiervoor een geldig en geautoriseerd Solera Digitaal Paspoort nodig.

Zie ook Mobiel Schademelden in gebruik nemen 


Aangesloten partijen Mobielschademelden

Een overzicht van alle deelnemers kunt u vinden op: https://www.seps.nl/home/mobielschademelden/deelnemers/

Alle grote schadeverzekeraars en alle grote leasemaatschappijen zijn aangesloten op Mobielschademelden. Ook de Nederlandse Vereniging van Gevolmachtigd Agenten (NVGA) staat achter dit initiatief.


Op welke telefoons werkt de app Mobielschademelden?

Voor Mobiel Schademelden zijn apps ontwikkeld voor iPhone en Android telefoons. Deze apps kunt u downloaden in de appstore van Apple en in Google Play. 

Heeft u een toestellen met een ander besturingssysteem? Kijk dan voor meer informatie op www.mobielschademelden.nl.


Mobiel schademelden in gebruik nemen

Voor het gebruik van Mobiel Schademelden heeft u een geldig Digitaal Paspoort nodig met autorisatie voor Mobiel Schademelden. Een autorisatie kunt u aanvragen bij Solera Support


Aansluitprocedure voor Mobielschademelden

Aansluiten op Mobielschademelden als verzekeraar, volmacht of leasemaatschappij kunt u snel en eenvoudig regelen via de stichting EPS:
•    Vul de formulieren 'intentieverklaring'  en 'inrichtingsdocument'  in
•    Stuur deze formulieren – samen met  uw bedrijfslogo – naar: 
secretariaat@seps.nl . 
•    Het aansluiten duurt een aantal werkdagen. 
U ontvangt bericht zodra de aansluiting gereed is. Ook ontvangt u van de Stichting EPS een deelnemersovereenkomst Mobielschademelden.